top of page

6月11日 on.cc 東網/東方日報 訪問:忠實炒家個股賺2倍


吳:「美股隊長」吳瑞麟

Kitty:你只炒美股,你都好崇洋喎!

吳:我2008年開始炒美股,當時港股美股齊齊炒,一開始學藝時巧遇金融海嘯,當時美股做借貨沽空易過港股,所以就由「沽」起家,到2012年起內地經濟增長放緩,我就脫離港股,齋玩美股。最初投資美股,我主要係以技術分析加上基本因素分析嚟揀股,但係去到近3年,我就全面只用技術分析喇,有時連間公司係做乜嘅都唔知㗎。

唔用基本因素係有苦衷,美股近年升得最勁嘅係科技股或生物科技股,有時啲藥品講完自己都唔識,唔似金融股、消費股咁可以自己研究。我現時主力會發掘創歷史新高嘅大型股,呢啲股唔會有蟹貨,投資者唔會急住食胡,甚至係搶雞胡,美國基金公司都會揸重倉,好似亞馬遜(AMZN)、facebook、Tesla咁,我特別鍾意美股市場深度夠,又夠安全,冇咁多造假帳問題,股份流通量又充足。

彩兒:啲股友成日話買美股係隔山打牛,乜佢真係值得你撇甩港股咩?

吳:我近2年嘅代表作係喺33美元買入晶片股NVIDIA(NVDA),後來就喺約100美元沽出股份,後來股份再創新高,首仗賺約2倍。

全文連結:https://goo.gl/bpyuef

Featured Review
Tag Cloud
bottom of page